Jak skutecznie zwiększyć zainteresowanie swoim biznesem w sieci - czyli o marketingu słów kilka

Prowadzisz lokalny sklep internetowy? Pizzerię z dostawą lokalną? Jesteś mechanikiem samochodowym? Księgowym? Ty również możesz odnieść korzyści z dobrze rozplanowanego marketingu internetowego. Dla wielu branż okazuje się on niezbędny, aby myśleć o utrzymaniu się na rynku czy dalszej ekspansji. Jak to robić w praktyce? Jak mądrze i efektownie pozyskiwać klientów, nie rozbijając przy tym banku?

Własna strona czy sklep internetowy – musi być ciekawie

Jeśli chcesz, by ludzie odwiedzali twoją stronę, lub firmowego bloga, musisz sprawić, by pojawiające się na niej treści były ciekawe i, co niemniej ważne, regularnie aktualizowane. Taka strategia zwana content marketingiem sprawi, że klienci chętnie będą odwiedzać twoją stronę, nawet jeśli nie będą szukali na niej niczego konkretnego. Po prostu będą ich interesować nowe treści zamieszczane na stronie, np. wpisy na blogu. O czym można pisać na blogu? Przykładowo zdradzać jakieś szczegóły swojej pracy, opisywać wykonane zlecenia, często popełniane przez klientów błędy, wyzwania, z którymi się spotykasz w pracy, itp. Oczywiście nie wszystkie treści musisz tworzyć samodzielnie – można zlecić tę pracę agencji marketingowej, która regularnie (np. raz czy dwa razy w tygodniu) będzie przygotowywać odpowiednie (również pod względem SEO), ciekawe i związane z twoją branżą teksty.

Pozycjonowanie lokalne – zaistniej w swojej okolicy

Do niedawna pozycjonowaniem były głowie zainteresowane duże sklepy internetowe i inni usługodawcy działający na poziomie ogólnokrajowym. To się jednak zmieniło – np. profesjonalnie przygotowane lokalne pozycjonowanie stron internetowych Warszawa może pomóc twojej firmie zaistnieć w świadomości klientów mieszkających w twojej okolicy. Silniki wyszukiwarek internetowych dopasowują bowiem wyniki wyszukiwania do lokalizacji użytkownika – np. osoba z Żoliborza otrzyma wyniki dotyczące mechaników, kawiarni, kin czy restauracji ze swojej okolicy, podobnie ktoś mieszkający na Bródnie, Ursynowie czy Pradze. Pozycjonowanie lokalne jest potężnym narzędziem, z którego coraz częściej korzystają lokalni przedsiębiorcy do zainteresowania klientów z okolicy. Z tej możliwości możesz skorzystać również ty – wystarczy, że rozpoczniesz współpracę z agencją marketingową, zajmującą się pozycjonowaniem stoi internetowych. Możesz się zdziwić, że wcale nie kosztuje to tak dużo, jak można by się spodziewać. Rezultaty zdecydowanie są warte tej niewielkiej inwestycji.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here